روزهای سبز

روزهای سبز

www.facebook.com/groups/greendays
روزهای سبز

روزهای سبز

www.facebook.com/groups/greendays

رفع ارور 17 هنگام کرک نرم افزار sap2000



پس از نصب نرم افزار sap2000 یا هنگام تغییر ورژن این نرم افزار ممکن است با ارور 17 (license not found. Error #17...)

مواجه شوید.

علت این ارور صحیح نبودن لایسنس می باشد.اگر شما به وسیله ی کیجن،فایل lservrc را تولید می کنید و بعد در مسیر نرم افزار کپی می کنید به احتمال زیاد در هنگام تغییر ورژن نرم افزار locking code سیستم برای نرم افزار تغییر می کند.بنابراین کد پنج رقمی نوشته شده در بالای فایل کیجن صحیح نمی باشد و نباید با اون کد فایل lservrc را تولید نمود،به این منظور مراحل زیر را انجام دهید.

1-به مسیر نصب نرم افزار رفته و فایل echoid را اجرا نمایید.
2-کد پنج رقمی looking code 1 را یادداشت نمایید.(برای مثال 5DF23)

3-حال فایل کیجن را باز نموده و با این کد فایل lservrc را تولید کنید.
4-فایل lservrc را در مسیر نرم افزار جایگزین فایل قبلی کنید.


انشاء الله که مشکل حل میشه.

نظرات 20 + ارسال نظر
المیرا پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 18:42

من سپ 2000 v12 نصب کردم ولی ارور لایسنس می ده. ارور17
کیجن تو فایل نصبی من نیست
یه راه دیگه بگید-در ضمن سیستم من 64 بیتی ولی نم افزارم 32 بیتی

saeede دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:01

سلام . مورد 4 رو متوجه نشدم چطوری باید فایلو جایگزین کرد.اگه امکانش هست تصویری توضیح بدید. بیشتر نرم افزارهای عمرانی با همچین اروری مواجه شدم
ممنون و خسته نباشین

saeede دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 14:51

ممنون مشکلم حل شد

سمانه پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:02

سلام خسته نباشید،من همه این مراحل و میرم اما وقتی کد پنج رقمی looking code 1 رو تو فایل کرک وارد میکنم باید فایلی به این اسم sap2000_09_17_2015 با پسوند lservrc بساره اما نمیسازه
اصلا فایل با پسوند خالی lservrc نمیسازه،و من نمیدونم مشکل از کجاست؟؟خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید

کاش ورژنشو مینوشتین ولی به هر حال این سه تا کرک دیگه رو هم امتحان کنید ببینید جواب میده یا نه؟

اولی رو اجرا کنید و در مسیر نصب نرم افزار پچ کنید
http://s3.picofile.com/file/8198885826/sap12.rar.html

دومی به روش همین پست از طریق کد پنج رقمی کرک میکنید
http://s6.picofile.com/file/8198886226/sap1424.rar.html

سومی رو باید کپی و در مسیر نصب پیست کنید

http://s6.picofile.com/file/8198886892/sap1422.rar.html

مریم چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 18:27

سلام من دارم یه سوله روطراحی میکنم وقتی که میخوام بارهای مرده و باد رو به سازه بدم این ارور رو میده:
Plotting distributed loads
شما میدونید ایراد کار از کجاست؟

سلام، احتمالا مشکل به بارگذاری بر میگرده، حالا کجاش مشکل داره تا حالا به همچین اروری برخورد نکردم، با آزمون و خطا روش بارگذاری رو تغییر بدید تا مشکل پیدا بشه یا فایلتونو برام بفرستید یه نگاه بهش بکنم.

علی جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:39

با عرض سلام
من 2 ماه پیش sap17.1.1 را نصب کردم وکاملا هم کار میکرد تا دیروز که
لایسنسش ازکارافتاد و دوباره نصبش کردم ولی حالا دیگه کار نمیکنه و پیغام زیر را میده لطفا کمکم کنید
ممنون
unable to find a license. please check that you have a valid standalone license or that a valid Network license is available. to help find a network license add LMHost. ini file with server name to application folder or set system environment variable to server name.

mahdis دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:41

من فایل echoid رو ندارم تو محل نصب برنامه ندارم. چیکار کنم؟

نمیشه، یه بار دیگه نصب کنید، باید داخل پوشه اصلی باشه.اگر نبود ورژن نرم افزارتون رو بذارید تا اگر شد فایلشو واستون بفرستم.

ahmadamini پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 22:48

سلام .من ورژن 14 دارم و با ارور 17 مواجه شدم.مراحل اول و دومو انجام دادم ولی فایل کیگن ندارم!!!!!!!!!!!تو رو خدا کمک کنید

mona شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:44

سلام .
نرم افزاری که دست منه همچین چیزی نداره ورژن 14 هستش
من قبلا ورژن 17 نصب کرده بود که تغییر دادم به 14.
در قسمت راهنمایینوشته اول Setup رو run کنبد بعدم patch کنید ولی patch نمیشه و ارور 17 میده

hanieh یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 21:10

سلام اگه ممکنه برام کیجن رو بفرستین دانلود کردم ولی کار نمیکنه.خیلی نیاز دارم ممنون

سید محمد جواد موسوی پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 17:07

آدرس این سه تا کرک که گذاشتین خیلی عالی بود.
یعنی خیلی هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
من از کرک دومی استفاده کردم.
متشکرم، شاد و خوشحال باشید

Behzad دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 16:24

با عرض سلام و خسته نباشید؛
بنده سپ 2000 ورژن 17 رو نصب کردم و هرکاری میکنم نمیتونم کرکش کنم. هربار ارور لایسنس میده. درضمن توو فایل نصب شده فایل echoid ندارم ولی Wechoid دارم اونم توو قسمت CSiLicensing. داخل WECHOID هم LOOKING CODE1 نداره. یه کد 16 رقمی داره در انتها و یه سری اطلاعات شامل آی پی و هارد دیسک و اطلاعات سی پی یو و...
لطفا برای کرک این نرم افزار راهنماییم کنید.
با تشکر فراوان

selda چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 21:14

سلام من میخوام سپ 2017 رو نصب کنم تو بایل کیجن ارور vlsoo22 میده علتش چیه؟؟؟؟؟

اگر سیستم عاملتون ویندوز 7 یا پایین تره نباید مشکلی داشته باشه/// شاید ویندوز 8 یا 10 دارین!!

مجتبی شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 13:35

سلام من با ارور unexpectet error, quitting مواجع میشم مشکلش چیه

همون طوری که اسم ارور مشخصه، ارور غیر منتظره هست.
اگر تمام مراحب نصب نرم افزار را به حالت قانونی انجام دادین و بعد کرک کردین و این ارور را میده شاید مشکل از سیستم عامل باشه.
چیزی به نظرم نمیاد
پوزش

moosa سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 14:41

سلام.خسته نباشید.من نصب کردم اما فایل کیجن رو نداره باید چه کنم؟

کاش ورژنشو مینوشتین ولی به هر حال این سه تا کرک دیگه رو هم امتحان کنید ببینید جواب میده یا نه؟

اولی رو اجرا کنید و در مسیر نصب نرم افزار پچ کنید
http://s3.picofile.com/file/8198885826/sap12.rar.html

دومی به روش همین پست از طریق کد پنج رقمی کرک میکنید
http://s6.picofile.com/file/8198886226/sap1424.rar.html

سومی رو باید کپی و در مسیر نصب پیست کنید

http://s6.picofile.com/file/8198886892/sap1422.rar.html

سیامک یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 12:16

ینی دمت گرم
داشتم دیوونه میشدم
این لینکت کولاک کرد
(سومی رو باید کپی و در مسیر نصب پیست کنید

http://s6.picofile.com/file/8198886892/sap1422.rar.html)

مرسی

همین که گره از کار یه نفر هم باز بشه من خوشحالم.

احسان چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 20:29

سلام بنده ورژن 17.0ّ.3 رو نصب میکنمشده ولی فایل echiod نیست از دوباره هم نصب کردم ، فایلاتون هم دانلود کردم ولی بازم نشد . حتی تاریخ دستگاهوو آوردم عقب بازم نشد ویندوزم 8

حسین یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 16:28

سلام
من هرچیechoid را اجرا میکنم هیچی نمیاد که بتونم مراحل بعدی را اجرا کنم ورژن نرم افزارمم 20
لطفا راهنمایی کنید
سپاسگزارم

سلام دوستان عزیز
تو فولدر نصب نرم افزار دو تا فایل با نامه echoid هست، یکی با فرمت dat و یکی با فرمت exe..... شما باید کد مورد نظر را با باز کردن فایل echoid.exe پیدا کنید.

nafis پنج‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 17:20

سلام
من همه ی مراحل را انجام میدم ولی متاسفانه اررور 17 میده واز لینک هایی که شما نوشتید هم استفاده کردم ولی lservrs انها هم برنامه را برای من باز نمیکند
در ضمن ویندوز من 8 بود و sap2000 v15 کار میکرد و مشکلی نداشت و بعد از عوض کردن ویندوز و ریختن ویندو 10 همون sap قبلی که داشتم را دومرتبه نصب کردم و اررور 17 را داد
الان 2 تا سوال دارم
1- چجوری error 17 را رفع کنم؟
2- sap 2000 v20 را هم ریختم و ارروری نمیداد ولی فایل های قبلی ام را که با ورژن 15 طراحی کرده بودم باز نمیشد ، به نظرتون چرا این اتفاق افتاد؟
پیشاپیش از کمک ها و وقت گذاشتن هاتون تشکر میکنم

فاطمه چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 11:31

سلام
نمیشه
فایلی که میسازه حجمش صفره
قبلا هم همچین مشکلی تو ویندوز داشتم ولی تو حالت سیف مود برطرف شد. ولی الان با ویندوز 10 حالت سیف مود هم مشکلم رو رفع نمی کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد