روزهای سبز

روزهای سبز

www.facebook.com/groups/greendays
روزهای سبز

روزهای سبز

www.facebook.com/groups/greendays

سرمایه گذاری در سایت های هایپ واقعی یا کلاهبرداری؟

دوستان عزیز لطفا ده دقیقه برای مطالعه متن زمان بگذارین . 

احتمالا اصلاح hyip یا وبسایت های سرمایه گذاری با سود سریع و ریسک بالا را شنیده اید. امروزه با سهولت افتتاح حساب های ارزی بین المللی از قبیل، پرفکت مانی، وب مانی و غیره افراد به فکر سرمایه گذاری دلاری و یا با دیگر ارزهای دیجیتال می افتند. اما لازم است چند نکته را مختصر و مفید به اطلاع شما که همچین قصدی دارین برسانیم:

۱- بلا استثناء تمامی وبسایت های سرمایه گذاری به اصلاح هایپ کلاهبردار هستن (پس اگر سرمایه گذاری انجام داده اید در اولین فرصت ممکن تمام سرمایه خود را خارج کنید(

۲- حتی اگر سود دریافت کرده اید و میکنید، مطمئن باشید قبل از اینکه به اندازه اصل سرمایتون سود کسب کنید، سایت سپرده شما را مسدود یا به کلی اسکم می شه.(پس در بهترین حالت شما پس از مدتی صرفا وجهی به اندازه سرمایتون در دست دارین که یعنی اتلاف وقت و سود صفر(

۳- فریب وبسایت های مانیتورینگ هایپ ها را نخورین. نون این وبسایت ها در داشتن زیر مجموعه در سایت های هایپ و دریافت پورسانت آنها و دریافت روزانه سود پورسانت است و رسما خودشون سرمایه قابل توجهی داخل این سایت ها نمیذارن. ضمن اینکه با وجود اینکه خود این وبسایت ها هم میدانند هایپ ها همه کلاهبردار هستن با این وجود افراد را با توضیحات کذب داخل وبسایت های هایپ تحریک به سرمایه گذاری میکنن. از نمونه ایرانی معروف این وبسایت ها میتوان به bigwallet.ir اشاره کرد که با ترفند های مختلف از قبیل آموزش کسب و کار و مانیتور هایپ و خدمات غیره سود هنگفتی از زیر مجموعه های خود میبرند. و نکته مهم و عقلانی دیگر اینکه شما با این وبسایت ها فقط می توانید از وضعیت لحظه ای سایت هایپ مطلع شوید و این وبسایت ها نمی توانند پیش از کلاهبرداری هایپ ها شما را با خبر کنند و این به این معنی است که این وبسایت ها صرفا همانند کسی می مانند که خبر بد می دهد و خاصیت دیگری ندارند.

۴- باید بدونین که فیلتر نبودن سایت های هایپ دلیل موجه بودن آنها نیست، چون عملا دستگاه های مربوطه فضای مجازی نظارتی روی این وبسایت ها ندارن و همه وبسایت ها دارن به راحتی به کلاهبرداری خودشون بدون فیلترینگ ادامه میدن.

۵- موارد بالا حاصل تجربیات بنده با سرمایه گذاری حدود ۶۰۰ دلار در ۸ سایت مطرح هایپ (قدیمی و جدید) می باشد. که با دریافت 46 دلار سود مابقی وجه را (554 دلار) به جیب کلاهبردار ها رفته و بلند مدت ترین کار کرد بین سایت ها ۲ ماه بوده.

۶- لطفا، خواهشا ، و با تمنا، سمت این وبسایت ها نرید که بازنده خواهید بود و دستتون به هیچ کجا بند نیست. هیچ مرجع داخلی و خارجی شکایت در مورد این سایت ها را نمی پذیره چون طبق قوانین داخلی این سایت ها شما با میل خود و با آگاه بودن از قوانین پذیرفته اید در سود و زیان این شرکت های قلابی شریک باشید.